marți, 5 august 2008

nici noi nu ne intelegem.... cum ar putea EI sa ne inteleaga???

pana de curand i-am combatut cu toate fortele pe toti aceia care spuneau ca femeile sunt fapturi pe care nu le intelegi si, mai ales pe care NU TREBUIE sa le intelegi....
dar, orice inceput are si un sfarsit, asa ca..... e imposibil sa intelegi o femeie!!!
si m-am convins de asta exact cand ma astepam mai putin! stiam bine ce am avut, stiam bine de ce am renuntat, stiam bine ce TREBUIE sa aiba, stiam si ce are, dar.... nu a fost de ajuns! intrebarea nu e "ce nu are?" ci "de ce nu e suficient???"
nu are nicio legatura cu notiunile idealului, caci de prea mult timp stiu ca nu exista.... dar!!!
e senzatia de copil mic si rasfatat care isi tortureaza mama sa ii cumpere cea mai colorata si amuzanata jucarie ca mai apoi sa o arunce fara nicio remuscare! (care, by the way, nu am trait-o niciodata!!!)... sa se joace chiar asa de tare copilul din noi cu creierele noastre incat sa ne ravaseasca?

Niciun comentariu: