luni, 5 ianuarie 2009

primul pe 2009

este incredibil cum majoritate crede ca datorita unei simple conventii totul se va schimba....ca o data cu trecerea in 2009 vom avea puterea de a izbutii in tot ce am esuat in 2008, ca vom capata brusc puteri nebanuite sa transformam griul in alb, roz... no way! zecile de promisiuni anuale se vor prabusi o data cu scurgerea timpului si vom constata ca schimbarea nu sta intr-o data ci in noi! cred ca unora dintre noi ne e si teama de asumarea unor asemenea responsabilitati...poate asa se explica si numarul mare de suiciduri din prima zi a lui ianuarie si, de altfel, a fiecarei zi de luni! :)) parca prea emo, nu?...dur, dar adevarat!

oricat de pregatita credeam ca sunt sa indur tot ce mi s-ar putea intampla, imi dau seama ca "mai e mult pana departe"! ordinea in prioritati pe care mi-am promis ca o voi face se amana considerabil si inca imi irosesc timp si energie alergand dupa himere! oricum sunt incurabila: imi pun sperantele intr-un singur lucru si ma agat cu toata puterea..si nu ma desprind decat dupa ce, impotriva vointei mele, sunt scuturata serios, cu speranta ca ma voi trezi! dar, de departe cel mai grav, mi se pare ca este paranoia... nicio urma de incredere, suspectez tradarea si in cele mai de neimaginat locuri si ma indepartez de orice si oricine convinsa ca in spatele fetelor zambitoare se ascund alte caractere! si ii mai ranesc pe cei care chiar nu merita asta!


fuck them all!


....deci, asta da atitudine de inceput de an!

Niciun comentariu: